No niin. Miksei kukaan ole päivittänyt mun blogia? (Ja miksei kukaan ole siivonnut mun kämppää... tai lukenut mun tentteihin?) Ai niin, koska mitään ei ole tapahtunut. Snögö jatkoi typerää naiseiluaan ikuisuudelta tuntuvan ajan (luojan kiitos koirat ovat todellisia naisia vain pari kertaa viikossa). Kun lopulta (hormoni)tilanne palautui normaaliksi ja vuorossa piti olla agilitytreenit... No, auto päätti protestoida hieman hankalalla hetkellä. Onneksi kohta on taas sunnuntai. (Samaisena päivänä piti muuten olla aamuohjelmassa match show, mutta ilmeisesti tää samainen tunari, joka on jättänyt mun blogin päivittämättä, painoi torkkua niin monta kertaa, että mä nukuin pommiin... Puolustukseksi todettakoon, että olin saanut unen päästä kiinni paria tuntia ennen herätystä... Sellaista se välillä on kun ajatukset on vähän muualla;))

Kaksi sankaria treenaa pimeessä keskellä ei-mitään... Ai miten niin mulla ei ole kavereita? Tää kuva oli musta hyvä, koska sen ansiosta huomasin, miten hieno (=huono) eli killi perusasento Snögelille oli jossain vaiheessa päässyt kehittymään... Onneki ongelma korjaantui aika hetkessä palkan suuntaa muuttamalla. (Analyysi ois varmaan helpompi tehä, jos oisin kuva ottaessa muistanu laittaa valot päälle.)

Ensi viikolla olisi tarkoitus reipastua. Ohjelmassa olisi parit match showt, jäljet ja agilitya. Ja ah-niin-ihana rokotus. (Mä tykkään siitä kun mä niin hirveesti tykkään antaa rahaa pois<3)