Kirjoitus on otsikoitu niin, että joku saattaisi luulla lauantai-illan himassa olevan mulle harvinaisuus. Yritän säilyttää katu-uskottavuuteni. Oikeasti lauantai-ilta jossain muualla kuin kotosalla on harvinaisuus työssäkäyvälle opiskelijalle ja koiranpennulle. Joskushan munkin täytyy lukea tentteihin! (Niin, tuossa siis lukee, että "joskushan munkin täytyy katsoa youtubesta koiratanssivideoita ja jumittaa facebookissa".)

Tänään ohjelmassa piti olla ystäväni miehen keikka ystävieni ja erään lomille päässeen alokkaan kanssa. Kasin maissa kylppärin kuurausta lopetellessani (miten viikko sitten pestystä koirasta voi irrota niin paljon likaa?) jouduin kuitenkin tunnustamaan, että olin - vaihteeksi - ihan liian väsynyt lähtemään minnekään. Olin varmaan hengitellyt vähän liian kauan pesuainehöyryjä, kun hetken aikaa kuvittelin sen tarkoittavan rauhallista koti-iltaa pikku "perheeni" kanssa. Jouduin kuitenkin (ylläripylläri) nielemään pettymykseni. Päädyin ajelemaan Kirkkonummelle syömään mamman pöperöitä (onko kukaan koskaan huomannut, miten hyvältä hernekeitto maistuu?) ja "viimeistelemään" Siirin "turkin".

...Ehkä ihan hyvä näin, sillä huomenna on työpäivä ja mun täytyy mennä illalla hiihtämään. (Meneeköhän vanhoilla treenikavereilla urheilujuomat väärään kurkkuun, jos ilmestyn ensi talvena purtsille valjakkohiihtämään Snögön kanssa?) Sitäpaitsi Snögö vs. imuri-kaksintaistelu otti aika pahasti hauvavauvan (ja mun) voimille, ja neiti onkin vedellyt lonkkaa jo parisen tuntia. Tarvitseehan se nyt herranjesta lepoa, että se huomenna Latokaskessa jaksaa taas ulvoa pari tuntia!

Siirin "before"-kuva... Vai olikohan tää se "after"?:(

 

Snögö "before", BHD Bad Hair Day (Miks nää kuvat menee killiin??)

"Mitä sä hullu teet mulle?!"

Queen Snögö poistuisi nyt palatsistaan...

 

 

Ps. Mut on kavatettu kunnioittamaan vanhempia, ts. mitä vanhempi sitä viisaampi ja yli nelikymppiset on aina oikeessa... Mutta tänään mummu meni väittämään, että armeijassa olevaa poikaystävää kohtaan pitää olla ymmärtäväinen, myös silloin kun se haluaa lähtee poikien kanssa parille... Nyt mä en enää tiedä mihin uskoa!