Joku voisi väittää, ettei syyskuu ole enää kesää. Hm. Mun kesä meni töissä, joten mähän pidän kesää just niin kauan kuin mua huvittaa.

Tuli syyskuu tuoden mukanaan uudet opiskelijat. Kärsin viime keväänä jonkinasteisen ohimenevän mielenhäiriön ja rupesin haaveilemaan tutoroinnista, vaikka tiesin tasan tarkkaan, ettei mulla ole tipan tippaa ylimääräistä aikaa tai energiaa. Oma fuksisyksy oli kuitenkin niin kiva, että halusin kokea saman uudestaan... Sitäpaitsi viime syksynä jouduin jättämään väliin niin monet kemut, että halusin päästä osallistumaan tällä kertaa. ;) Niinpä päätin, että syyskuussa 2010 mä en nuku, ja hain ja pääsin tutoriksi.

Syyskuussa jaoin siis aikani opiskelun, työn, harrastusten ja kavereiden lisäksi myös tutoroinnin (ja erinnäisten tuohon aikaan sattuneiden elämänmuutosten) kesken. Enkä muuten nukkunut. Onneksi sää oli syyskuussa kaunis, ja Snögö kulki mun mukana opastamassa keltanokkia tiedeyhteisön saloihin...

...ja kavereiden synttäreillä.

(Kertoisko joku mulle miten nää kuvat käännettään?)